maanantai 23. syyskuuta 2013

Dear Diary

Se on taas maanantai ja uus viikko! Kyl menee taas aika niin nopeesti, nyt on jo niin syksyä kun olla ja voi... Kylmä on ! Sai sen taas todeta tuolla ulkona kun lähin joissain reikä-farkuissa liikenteeseen. En oo vaan vielä suostunu myöntää että tuolla on jo hiukan kylmä ja tarttis varmaan enemmän sitä vaatetta päälle kun vaan tollanen lyhyt ja ohut kesätakki. Mut siinä näyttää paremmalta, ja se on tyyli ennen kaikkea!! Sit voi vaan yrittää kuvitella et ois lämmin, mutta vaikeeta se kyllä on! Taaskaan ei valitukselta säästytty :) Sellasta se vähän mun kanssa tuppaa oleen... Ei auta kun laittaa vaan vaatetta sit jatkossa enempi päälle, mä sanon kyllä joka kerta että HUOMENNA mä laitan lämpimämmät vaatteet, mutta sit taas oon tuolla värjöttelemässä niinku aina ennenki. Hah! Millon mä opin??! No, laitoinhan mä sentään pipon tänään päähäni.

Mulla on alkoi perjantaina aika monen päivän vapaat, ja on taas kerenny tekee kaikkea kivaa. Perjantaina ostin uudet hiustenpidennykset (klipsit) ja vietin ihan semmosen rennon ja mukavan leffaillan sohvalla hengaillen hyväs seuras! Just kivaa vaihteluu tommonen, sai nukuttua hyvin ja lauantaina oliki sitte jo biletyspäivä.Oltiin duunikavereiden kaa vähän ulkona ja näin. Kiva viikonloppu siis takana, eipä oikeen mitään uutta... :)

Launtai-illalta :)
Duunikaveri Tiia & minä
Minä & Jassu
Poseiluu
 Pidennykset sain siis vihdoin ostettua, koska edelliset jotka tilasin Dream Hairista, eivät todellakaan vastanneet odotuksiani. Väärät värit ja pituudet, sai yhen kerran palauttaakin ja nämä palautuksen tilalle tulleet pidennykset VIELÄ kovempi pettymys. Rahoja en saanut takaisin, tossa ne surkeet rotanhäntä piiskat edelleen seisoo... Täytyy värjätä ja leikata ne itse, jos haluun niistä sopivat itelleni! Saa siitä itteään vaan syyttää tietty, kun oli niin typerä, että meni tilaamaan jostain nettipalvelusta. Ainahan se on sellasta riskipeliä :/ Anyway, kävin sitten HiusExtra Heinilästä nämä, ja olen kyllä tyytyväinen. Hintaa oli jotain 99e, ja tossa paketissa on vielä tosi hyvä määrä hiusta!! Toisinkuin niissä, joista maksoin reippaasti yli 100euroa, ja sisälsi onnettomat 4osiota, ja pituus persuksissa asti. Lisäksi tuo sävy "whiteblonde", jonka tilasin siis aiemmin Dream Hairista, oli kyllä naurettavin juttu koskaan... Mun oma tukka on meinaan "melkosen" valkonen, ja noi ei ole kyllä sitä lähelläkään!! Paljon tummempi ja keltasempi, kuin tämä sävy #613, jonka pitäis tyyliin olla oikeasti tummempi kuin tuo Dream Hairin väittämä whiteblonde. Hohhoijjaaa... Parempi oli ehdottomasti käydä paikanpäältä ostamassa, sai asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua, ja sen lisäksi saat sen minkä alunperin halusitkin!! Pääsee näkemään värin ja kaikki ihan ulkona paketistakin. Eli loppu hyvin, kaikki hyvin. Mulle vaan sopii mun mielestä pidempi paremmin, ja siitä ei pääse mihinkään. Ehkä ovat asteen keltasemmat ku oma väri, mutta aattelin ehkä pesasta ne kevyesti hopeashamppoolla kerran niin eiköhän oo tiessään...

Pidennykset 50cm, sävy #613 (HiusExtra Heinilä)
 Oon muuten innostunut aivan totaalisesti Jenni Vartiaisen yhdestä uudesta biisistä!! Siis se on niin spektaakkelimaisen upea ja hieno tekele. Oon aivan in love... Yleensä en kauheesti välitä kuunnella suomenkielistä musaa, joskus on niitä hyviä poikkeuksia ja tämä on ehdottomasti sellainen. JA näittekö Jennin Elämä Lapselle konsertissa?? Sensaatiomaista <3 Se nainen kyllä osaa. Ei oo mikään playback noloilija... Ne tanssijat olivat kyllä ihan turhia ja hölmön näkösiä, mutta Jenni säihkyi ja oli aivan I-H-A-N-A ! Olen myyty :) Lisäksi toi video on super hieno mun mielestä vaikka onki tollasta ihme taiteilua! Tätä tuli myös huudeltua lauantai-iltana ;D Hahah...


Näihin kuviin ja tunnelmiin <3
Tea

7 kommenttia:

  1. Mä en tiedä näkyykö toi linkki mutta pitäs kyllä ainaki!! Siin näkyy vaan mustaa mun koneella nyt?! TÄH

    VastaaPoista
  2. Moikka! Millasella kihartimella oot tehny noi ihanat kikkurat? :> Jos voisit sanoo tarkan nimen, että mikä kiharrin niin olis jees :-D kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hello!
      Se on Babyliss merkkinen lainerauta. Ostin sen Anttilasta.
      Tossa linkki kihartimeen :)
      http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/babyliss-lainekiharrin-easy-wave-bc26-8967291

      Poista
  3. Hei, kokeilitko pestä pidennyksiä hopeashamppoolla? Jos kokeilit, niin vaaleniko yhtään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!
      Itseasiassa en sitten tehnytkään sitä :D En kokenut välttämättä tarpeelliseks + oon laiska... Eli en tiedä mitä tapahtuis. Kai se samalla tavalla häivyttää keltaisuutta kun omassakin hiuksessa.

      Poista
    2. Okei:) Onko noi clip-on pidennykset vai mitkä?

      Poista
    3. Ne on clipsit kyllä. Tokassa kappaleessa mainittuna :)

      Poista