maanantai 17. maaliskuuta 2014

Arkimeikki

Ciao kaikki State Of Mindlaiset!
Koska multa on nyt useaan otteeseen kysytty postausta arkimeikistä, ajattelin nyt vihdoin sen teille tehdä. Oon tosin joskus sanonut, että siitä en varmaan tule tekemään mitään ihmeellisempää, koska arkimeikkini on niin simppeli mielestäni... Mutta mikäs siinä, jos kerta kiinnostusta on tällaisiin juttuihin :) Oonkin tästä parin tunnin kuluttua lähdössä töihin, eli kiire tulee tän kanssa nyt...


Tässä siis kaikki välineet, joita käytän arkimeikkiini. Itseasiassa nyt tajusin vasta, että tuota Makeup Storen peiteväriä (kolmas vasemmalta, pieni pyöreä purkki) en käyttänyt tänään ollenkaan... Sillä yleensä peitän kaikki pikkuvirheet ja mustia silmänalusia ym. 

1.) Pohjustusvoide on Garnierin Perfect Blur 5 sec, ja ite oon ainaki kokenut kyseisen tuotteen melko keskinkertaiseksi. Normaalisti oon käyttänyt Lumenen pohjustusvoidetta, mutta aattelin että kokeilen jotain uutta. Nyt ollut käytössä jonkin aikaa ja en kyllä ajatellut ostaa uudelleen.
2.) Meikkivoiteenani toimii L`oréalin BB-voide, sävy Light Skin Tone. 

En käytä meikkivoidetta paljon, tostakin määrästä saattaa jäädä yli joskus. Tuo BB-voide on kyllä osoittautunut erittäin riittoisaksi ja hyväksi tuotteeksi mielestäni.

3.) Värjään kulmat The Body Shopin luomiväri paletilla. Sävy on 01. Tää kulma juttu on mulle ihan uutta, ehkä parisen viikkoa olen nyt käyttänyt kyseistä tuotetta. Ja mä rakastan sitä jo!!


4.) Sitten laitan ripset. Eli en siis (edelleenkään) käytä ripsiväriä, enkä edes muista, milloin olisin viimeksi sitä käyttänyt irtoripsien sijasta. Käytän Ardellin ripsiä, ja olen ostanut niitä Punanaamiosta. Liima on myöskin sieltä. 

 
5.) Lopuksi huiskin Rimmelin Natural Bronzeria kasvoilleni. Sävy on 022. 

...Ja voila! I'm ready. Tähän kaikkeen menee yleensä n. 15min. Joskus voi tulla yllättäviä ongelmia, joiden takia aikaa voi mennä hieman pidempääkin (esim. jos ripset temppuilee...)


Oliko tämä miellyttävä postaus? Ihanaa viikon alkua kaikille ja nauttikaa auringosta.
Tea

3 kommenttia:

  1. Nätti Tea <3 Sun blogia on ihana lukea :)

    VastaaPoista
  2. miks sut valittii bb:hen? mitä itse veikkaat?

    VastaaPoista