tiistai 3. maaliskuuta 2015

Testing: Isa Dora Nude Sensation

 Kauneusmaailmassa "nude" tuntuisi olevan nyt todella paljon esillä (ainakin mainosten perusteella). Mm. meikkivoiteet tuntuvat olevan nyt normaalia kevyempiä, ja puhuvat luonnollisen ja virheettömän lopputuloksen puolesta.
Nuden väriset/sävyiset meikki- ja kauneustuotteet ovat myös ihania, mun mielestä etenkin kynsilakoissa ja huulimeikeissä. Love it!

Untitled #6

Olin tossa pari viikkoa sitten hieman meikkivoideostoksilla. Olin nähnyt mainoksia Isa Doran meikkivoide Nude Sensation uutuudesta, ja jotenkin sä jäi mieleeni ja kokeilinkin sitä ystäväni luona ja tyypillisesti rakastuin. Äkkiä siis menin ja ostin omani kun aikaisemmin käyttämäni L'oréalin Nude Magique BB-voide alkoi tekemään uhkaavasti loppuaan.

Itelläni on ihan hyvä iho luonnostaan, joten turhan paksua meikkivoidetta en viitti käyttää. Talvella tulee käytettyä enemmän meikkivoidetta kasvoilla kuin esimerkiksi kesällä, jolloin mulle riittää ihan pieni sipaisu just esimerksiksi BB-voidetta jonka jälkeen sudin kasvoille vain aurinkopuuteria. Nyt kuitenkin halusin päästä testailemaan jotain uutta ja tämä meikkivoide teki kyllä vaikutuksen ihanan pehmeällä ja kevyen puuterimaisella lopputuloksella! Sävyksi valitsin 12, Nude Sand.


 Meikkivoidetta annostellaan pipetillä, ja en ookkaan tommosta ennen käyttänyt aiemmin. Yleensä on ollut just jotain pumppupulloja tai sitten vaan vanhan tyylin "perus tuubi" josta puristetaan voidetta ulos.

Ite tykkään kyllä lopputuloksesta. On kyllä peittävämpi lopputulos kuin esimerkiksi BB-voiteessa ja sitä tässä oikeastaan lähdinkin hakemaan. Kun välillä sitä haluaa vähän meikatumman lopputuloksen mutta ei kuitenkaan mitään ihan total överiä... Tää oli hinnaltaan jotain päälle parikymppiä, ja mun mielestä kyllä ihan hyvin on hinta suhteessaa laatuun. Mulla toi tuote tulee varmasti kestämään pidempäänkin, niinkun mun käyttämillä tuotteilla onkin yleensä tapana. Käytän tuotteita kerrallaan niin vähän ja mulla on sen verran myös täysin meikkivoiteettomia päiviäkin.


Haluaisin vaan vielä uuden ja hyvän pohjustusvoiteen. Oon aiemmin käyttänyt Lumenen pohjustustuotteita ja aionkin vielä myös tulevaisuudessa :) Se yksi mitä oon käyttänyt on kyllä hinta-laatusuhteeltaan todella hyvä ja oon käyttänyt sitä monta vuotta! Sitten menin ja ostin jotain Garnierin johon en oo täysin tyytyväinen ollut, mutta en oo vaan viittinyt ostaa uutta ennenkuin oon saanut edellisen loppuun! :D

Pitemmittä puheitta alankin tässä valmistautumaan tulevaan päivään, eka kyllä pötköttelen vielä hetken sängyssä ja hoitelen asioita läppäriltä käsin... 
Ps. Sain uuden työpaikan!! Uudet tuulet siis puhaltavat elämässäni.
Palataan taas pian!

♥:lla Tea

4 kommenttia:

  1. Näyttääpä hyvältä! Mulla on tällä hetkellä kans tuo sama bb voide ja seuraavaks aattelin kokeilla jotain uutta, joten kiitti vinkistä! Ja hei onnea uudesta työpaikasta!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä hyvä meikkivoide :) Kiitos! ♥ Oon kyllä ihan super ilonen ja innoissani tulevasta, oon kuitenkin jo nykysessä ollut sen reilu 2 vuotta ja ihana päästä viimein tekemään duunia sellaseen paikkaan mihin on aina halunnut :)

      Poista
    2. No uskon, iha huippu juttu :) saaks udella mihin pääsit? Mulllaki ois kesäks unelma duuni tiedossa vaateliikkeessä, ens viikolla selviää pääsenkö!!

      Poista
    3. Kerron varmaan vielä täällä blogissa jossain välissä myöhemmin :) Mutta vaatekauppaan kyllä! Tsemppiä sulle, pidän peukkuja! Töitä tuntuu olevan nyt niin vaikea saada tän taloudellisen tilanteen takia ja tosi kova kilpailu paikoista :/

      Poista