lauantai 16. toukokuuta 2015

Waiting For Summer

Kävin eilen shoppailemassa piiiiitkästä aikaa paljon uusia juttuja. Oli yksinkertasesti pakko päästä päivittämään vaatekaappiaan uuteen uskoon ja etenkin tulevaa kesää ajatellen ostelinkin kaikkea ihanaa. Kesä tule jo! ♥



 Etenkin tota mekkoa ootan että pääsen käyttämään kunhan tulis vaan kunnon kesäilmat! Ostin myös sellaset ns. perus valkoiset tennarit, edelliset alko oleen niin hirvees kunnossa.... Uudet kivat bikinit ois kans hyvä löytää hyvissä ajoin :) Ja joku ihana hattu!

Nyt alan syömään vähä jätskiä ja vähän miettimään mun iltaa, ois kiva tehdä jotain mutta en vaan vielä tiiä mitä :) 

♥:lla Tea

4 kommenttia:

  1. Tosi ihania juttuja! <3 Haha mäki kävin just ostamassa kaikkia kivoja kesäjuttuja.. :D
    -Sohvi

    VastaaPoista
  2. Hehe oli pakko kommentoida, kun aloin kattoon youtubesta BB:n vanhoja jaksoja. Teidän kauden jaksothan näkyy kaikki tuol, oon nyt jaksossa 25 ja nauran ihan kippurassa sun aamujumpalle ! :D
    Oot kyllä ihanan räiskyvä persoona, ainakin mitä ton BB:n kautta on saanut ymmärtää. Eihän se tietty kerro aina ihmisen todellista luonnetta, mutta sun tunteet näyttää tulevan niin aidosti esille etten voi ku ihailla tollasta persoonaa! :) Pidä toi sama asenne niin pärjäät kyl elämässäs, sattui sit mitä tahansa! Oot upee mimmi, sen pystyn sanoon vaikken sua valitettavasti tunnekaan !! -J
    -J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin! :D Oon tosin jo jaksossa 70. Mikä oli sun lemppari viikkotehtävä, entä ärsyttävin? :D

      Poista
    2. Hahahah, eikääää! :D Sellanen mä oon. Tosin vähän kypsempi tunnen olevani olen tänä päivänä, olin tulloin vielä 19-vuotias :D Kiitos ihana kuulla! ♥

      Lemppari viikkotehtävä oli varmaan se kun ei saanu reagoida outoihin asioihin. Ärsyttävin oli tietty koiranelämä, mut en tiiä olisko se ollut niin raskas mulle jos se olisi ollut alkukaudesta. Lopussa alko oleen niin loppu henkisesti sitä meininkiä että pienemmästäki sai hirveet kilarit ja itkut :)

      Poista